Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/administratívny pracovník, skrátený pp
ACC IMPULSE s.r.o.
- Miesto práce: Senec
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 350 - 950 EUR/mesiacMzda je uvedená v rozmedzí, nakoľko závisí od rozsahu pracovného úväzku, od formy úväzku,
- Termín nástupu: máj 2023, dohoda
- Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do interného tímu hľadáme asistenta/tku.
Náplň práce:
- administratívne práce - roztrieďovanie a zakladanie dokladov - faktúr, pokladničných dokladov či už fyzicky alebo nascanovaných dokladov na serveri
- triedenie e-mailov, prípadne ich riešenie
- práca s MS Excel - vytváranie tabuliek, kontrola tabuliek
- import dát z externých systémov do MS Excel alebo účtovného programu (napr. vystavených faktúr)
- evidencia došlých faktúr, pokladničných dokladov
- príprava iných dokladov na zaúčtovanie
- príprava dokumentov na poštu
- komunikácia s účtovníkom
Koho hľadáme:
- niekoho kto má zmysel pre detail
- čísla a papiere sú pre neho viac ako práca
- vie čo je lojalita voči firme
- vie prevziať zodpovednosť za pridelenú úlohu a vie ju samostatne vyriešiť
- nehľadá výhody korporátu ale preferuje prácu v malej firme
- je tímový a nevyhľadáva konflikty
Prosíme aby reagovali iba uchádzači, ktorí spĺňajú vyššie uvedené osobnostné predpoklady.
Rozsah úväzku: v rozmedzí 40-120 h/mesačne, minimálne však 40 h/mesačne.
Miesto práce: kancelária Senec (časť Nová Teheľňa)
Prosíme uchádzačov aby si pred reagovaním na túto pracovnú ponuku zvážili ich reálne možnosti dochádzania do práce. Práca sa nevykonáva v poobedných ani vo večerných hodinách. Práca nie je výlučne na formu home-office.
Náplň práce:
- administratívne práce - roztrieďovanie a zakladanie dokladov - faktúr, pokladničných dokladov či už fyzicky alebo nascanovaných dokladov na serveri
- triedenie e-mailov, prípadne ich riešenie
- práca s MS Excel - vytváranie tabuliek, kontrola tabuliek
- import dát z externých systémov do MS Excel alebo účtovného programu (napr. vystavených faktúr)
- evidencia došlých faktúr, pokladničných dokladov
- príprava iných dokladov na zaúčtovanie
- príprava dokumentov na poštu
- komunikácia s účtovníkom
Koho hľadáme:
- niekoho kto má zmysel pre detail
- čísla a papiere sú pre neho viac ako práca
- vie čo je lojalita voči firme
- vie prevziať zodpovednosť za pridelenú úlohu a vie ju samostatne vyriešiť
- nehľadá výhody korporátu ale preferuje prácu v malej firme
- je tímový a nevyhľadáva konflikty
Prosíme aby reagovali iba uchádzači, ktorí spĺňajú vyššie uvedené osobnostné predpoklady.
Rozsah úväzku: v rozmedzí 40-120 h/mesačne, minimálne však 40 h/mesačne.
Miesto práce: kancelária Senec (časť Nová Teheľňa)
Prosíme uchádzačov aby si pred reagovaním na túto pracovnú ponuku zvážili ich reálne možnosti dochádzania do práce. Práca sa nevykonáva v poobedných ani vo večerných hodinách. Práca nie je výlučne na formu home-office.
Zamestnanecké výhody, benefity
možnosť karierneho rastu na pozíciu junior účtovníka,
pravidelné vzdelávanie,
vzdelávacie portály
pravidelné vzdelávanie,
vzdelávacie portály
Informácie o výberovom konaní
Budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorých pozveme na osobný pohovor prípadne na online pohovor.
Pri reagovaní na pracovnú pozíciu prosíme uviesť aj o aký druh a rozsah pracovného pomeru máte záujem a uviesť pár vetami motiváciu pre výkon danej práce. Bez uvedenia tejto informácie, nebude môcť byť váš životopis spracovaný.
Osobný pohovor sa uskutoční v rozmedzí 01.04.-15.04.2023.
ZÁROVEŇ S CV NÁM ZAŠLITE SÚHLAS SO SPRACOVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV NASLEDOVNÉHO ZNENIA:
Súhlasím so spracúvaním mojich osobných údajov spoločnosťou ACC IMPULSE s.r.o. (ďalej len „Prevádzkovateľ“) a to:
v rozsahu: osobných údajov poskytnutých v životopise a sprievodných dokumentoch zaslaných Prevádzkovateľovi a osobných údajov získaných počas výberového konania, vrátane hodnotenia a výsledkov testov vo výberovom konaní
pre účel: vedenie evidencie uchádzačov o zamestnanie a recruiting po dobu: 2 rokov
Zároveň vyhlasujem, že som si vedomá/ý, že poskytnuté osobné údaje Prevádzkovateľ spracúva iba na základe tohto Súhlasu. Nemám žiadnu povinnosť ich Prevádzkovateľovi poskytnúť a tento Súhlas mám právo kedykoľvek odvolať. Ak tento súhlas odvolám, takto poskytnuté moje osobné údaje musí Prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu vymazať.
Odvolanie súhlasu je možné realizovať zaslaním žiadosti na kontaktné údaje spoločnosti.
Pri reagovaní na pracovnú pozíciu prosíme uviesť aj o aký druh a rozsah pracovného pomeru máte záujem a uviesť pár vetami motiváciu pre výkon danej práce. Bez uvedenia tejto informácie, nebude môcť byť váš životopis spracovaný.
Osobný pohovor sa uskutoční v rozmedzí 01.04.-15.04.2023.
ZÁROVEŇ S CV NÁM ZAŠLITE SÚHLAS SO SPRACOVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV NASLEDOVNÉHO ZNENIA:
Súhlasím so spracúvaním mojich osobných údajov spoločnosťou ACC IMPULSE s.r.o. (ďalej len „Prevádzkovateľ“) a to:
v rozsahu: osobných údajov poskytnutých v životopise a sprievodných dokumentoch zaslaných Prevádzkovateľovi a osobných údajov získaných počas výberového konania, vrátane hodnotenia a výsledkov testov vo výberovom konaní
pre účel: vedenie evidencie uchádzačov o zamestnanie a recruiting po dobu: 2 rokov
Zároveň vyhlasujem, že som si vedomá/ý, že poskytnuté osobné údaje Prevádzkovateľ spracúva iba na základe tohto Súhlasu. Nemám žiadnu povinnosť ich Prevádzkovateľovi poskytnúť a tento Súhlas mám právo kedykoľvek odvolať. Ak tento súhlas odvolám, takto poskytnuté moje osobné údaje musí Prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu vymazať.
Odvolanie súhlasu je možné realizovať zaslaním žiadosti na kontaktné údaje spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo, fakturácia
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
POHODA (účtovníctvo) - Základy
OMEGA - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
POHODA (účtovníctvo) - Základy
OMEGA - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
systematickosť, zmysel pre detaily, precíznosť a dôslednosť, sebakontrola, samostatnosť, chuť riešiť problémy, lojálnosť voči zamestnávateľovi, - prísne dodržiavanie zásad mlčanlivosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť sa zameriava na poskytovanie daňového poradenstva pre klientov, na externé spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva. Viac informácií o spoločnosti je na webovej stránke www.accimpulse.sk
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci